VÝPRODEJ! ❤️ Využijte slevy až 52 % na vybraná dětská elektrická vozítka. Akce platí do 24.4. 28.4. nebo do vyprodání zásob.

Nákupní košík

V košíku nejsou vloženy žádné položky...

Reklamace a vrácení zboží

Zboží chci reklamovat

Reklamaci je vhodné podat písemnou formou. Pokud je zakoupené zboží nefunkční nebo přestalo fungovat při běžném užívání, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu na adrese info@bezvazbozi.cz. Ozveme se vám a domluvíme se na dalším postupu. 

V případě, že bude nutné odeslat zboží k nám:

  • Zboží pečlivě zabalte do krabice a volný prostor v krabici vyplňte výplňovým materiálem, aby během přepravy nedošlo k poškození zboží. Krabici dostatečně zalepte lepící páskou, aby bylo znemožněno vniknutí třetí osoby do balíku. V případě zasílání dětského elektrického vozítka je nutné odpojit kabel od baterie a demontovat některé části (zrcátka, kola, volant apod.), které by se mohly během přepravy poškodit.
  • Do zásilky je třeba spolu s hlavním výrobkem zabalit i příslušenství (např. nabíječku, dálkový ovladač apod.)
  • Do krabice vložte vyplněný reklamační formulář, který lze stáhnout ZDE, nebo průvodní dopis s popisem závady kopii objednávky nebo faktury, vaší zpětnou adresou a spojením na vás, abychom věděli, od koho zásilka přišla.
  • Zboží odešlete na adresu: andos s.r.o., Tovární 51/90, 417 02 Dubí

Zboží chci vrátit do 14 dnů

Zakoupené zboží u nás můžete vrátit bez udání důvodu ve 14denní zákonné lhůtě (nevztahuje se na objednávky uzavřené v rámci podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno IČ nebo DIČ). Tato lhůta by měla sloužit pouze pro nezbytné seznámení se s vlastnostmi a funkcemi zakoupeného zboží, a to v takové míře, jako byste si zboží vyzkoušeli v kamenné prodejně. V opačném případě by se jednalo o používání zboží, které by snižovalo jeho hodnotu. 
 
Jak postupovat?
  • Použijte formulář pro vrácení zboží ZDE. Odstoupení od smlouvy můžete zaslat i volnou formou dopisu na e-mail info@bezvazbozi.cz.
  • Zboží můžete doručit osobně nebo zaslat přepravní službou na adresu: andos s.r.o., Tovární 51/90, 417 02 Dubí
  • Zboží nezasílejte na dobírku!
  • Pokud je to byť jen trochu možné, zašlete prosím zboží v originálním obalu. 
  • Do balíku vložte vyplněný formulář pro vrácení zboží nebo průvodní dopis, kde bude uvedeno odstoupení od smlouvy, jméno, adresa, telefon, číslo objednávky nebo faktury a číslo účtu, na který máme poukázat vrácenou částku.
  • Peníze Vám odešleme na uvedený účet do 14 dnů od obdržení vráceného zboží.
  • Vrácené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. V případě vrácení dětského elektrického vozítka je nutné odpojit kabel od baterie a demontovat vozítko tak, jak bylo, když jste jej obdrželi.

V jakých případech nedostanu zpět celou částku?

Abyste při vrácení zboží obdrželi zpět celou částku zaplacené kupní ceny, musí být vrácené zboží nepoškozené a nejevící známky užívání. Pokud například vrátíte elektrické autíčko s poškrábanou kapotou, máme právo snížit vrácenou částku o částku představující snížení hodnoty vráceného zboží způsobené jeho poškozením. To samé platí v případě, kdy zboží bude vráceno s chybějícím příslušenstvím. 

Dorazilo mi poškozené zboží. Co teď?

Pokud po obdržení a rozbalení vašeho balíku zjistíte, že je zboží nějakým způsobem poškozené přepravou (prasklé, ulomené či jinak poškozené), je nutné ihned nahlásit škodu přepravní společnosti, která vám zásilku doručila. Doporučujeme pořídit si fotodokumentaci poškození. 

Jak situaci řešit s Českou poštou

  • Ihned po zjištění poškození, nejdéle však do 48 hodin od převzetí zásilky, je potřeba nahlásit tuto skutečnost přepravní společnosti Česká pošta buď na tel. 840 111 244 nebo na nejbližší pobočce České pošty.
  • Následně je nutné kontaktovat nás, buď na e-mail info@bezvazbozi.cz, nebo telefonicky na čísle 602 248 091.

Zbozi.cz - Bezvazboží.cz

  • 97 % spokojených zákazníků
  • 100 % spokojeno s termínem dodání
  • 99 % spokojeno s komunikací
  • 98 % spokojeno s dodáním zboží